Πώς δημιουργεί πελάτες η αρχική σελίδα?
Η αρχική σελίδα είναι η διαδικτυακή βιτρίνα κάθε ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι διαδικτυακοί πελάτες επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε e-shops που ανανεώνουν συχνά το περιεχόμενο – παρουσίαση της αρχικής τους σελίδας.
Αποτελεί επίσης το σημείο υποδοχής των επισκεπτών, βρίσκεται συνήθως ανάμεσα στις 3 δημοφιλέστερες σελίδες κάθε e-shop, συλλέγοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αναγνωσιμότητας από τους επισκέπτες.
Το μέγεθος της ικανότητάς της στο να πείθει τον επισκέπτη ότι βρίσκεται στο σωστό σημείο γι’ αυτό που αναζητά να αγοράσει, καθώς και στο να διοχετεύει τους ενδιαφερόμενους πελάτες στις εκάστοτε προσφορές & προϊοντικές κατηγορίες, επηρεάζει καθοριστικά στην επίτευξη των πωλήσεων που θα πετύχει συνολικά ένα e-shop.
Με τα Google Analytics είναι πολύ εύκολο να γίνει αντιληπτή η συμπεριφορά του κοινού κατά την περιήγησή του στην αρχική σελίδα. Έτσι, σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν είτε μηδαμινοί χρόνοι παραμονής – είτε ανεπάρκεια διοχέτευσης των επισκεπτών στις εσωτερικές σελίδες, κρίνεται απαραίτητη η αναμόρφωση της αρχική σελίδας έως και ο πλήρης ανασχεδιασμός της.
Εργασίες αναμόρφωσης μίας αρχικής σελίδας
H περιοχή της Cover Image είναι η πρώτη εικόνα που βλέπει ο επισκέπτης κατά την είσοδό του σε ένα e-shop. Είναι πολύ σημαντικό να ανανεώνεται τακτικά (τουλάχιστον σε μηνιαία βάση) για να επικοινωνεί πάντα το κατάστημα το κάτι νέο που προτείνει.Υπάρχουν χρήστες που δεν πραγματοποιούν τις αγορές τους ακαριαία και επανέρχονται για να κάνουν την αγορά τους σε 2ο χρόνο. Η αίσθηση ότι “εδώ τίποτα δεν άλλαξε από τότε που είχα ξαναμπεί¨ μπορεί να δημιουργήσει αρνητικές σκέψεις με αποτέλεσμα να χαθεί το ενδιαφέρον για αγορά. Επίσης η ίδια αίσθηση μπορεί να δημιουργηθεί και σε επανερχόμενους πελάτες που προτίμησαν το κατάστημα για αγορά στο παρελθόν.
Με τα Promo Boxes μπορείτε να εμφανίσετε τις προσφορές σας και να κεντρίσετε αμέσως το ενδιαφέρον του επισκέπτη. Επίσης, οι επισκέπτες που προέρχονται από κάποια διαφημιστική σας καμπάνια είτε στα Social – είτε στη Google είναι σημαντικό να αντιληφθούν αμέσως μέσα στο site σας την ύπαρξη – ισχύ της προσφοράς που είδαν στη διαφήμιση.
Στην περιοχή Top Categories μπορείτε να προβάλετε τις πιο εμπορικές σας κατηγορίες. Η εναλλαγή στα εικαστικά παρουσίασης ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα σας βοηθήσει να διεκδικήσετε την προσοχή από περισσότερα προφίλ χρήστη.
Επιπλέον, η χρήση είτε πιο επαγγελματικών φωτογραφιών είτε κάποιου video παρουσίασης, μπορεί να εκτοξεύσει τα ποσοστά διοχέτευσης των επισκεπτών σε κάποια σημαντική προϊοντική σας κατηγορία.
Στην περιοχή των Testimonials μπορείτε να παρουσιάσετε τις νεότερες αξιολογήσεις που έχουν αφήσει οι πελάτες για εσάς. Είναι σημαντικό να ανανεώνεται η περιοχή ώστε να περνά το μήνυμα ότι το e-shop δημιουργεί γρήγορα νέους ικανοποιημένους πελάτες.
Η περιοχή αυτή συνήθως βρίσκεται λίγο πριν το τέλος της αρχικής σας σελίδας. Εάν ο επισκέπτης βρίσκεται εκεί και δεν έχει πειστεί ακόμη για να κάνει 1 κλικ πιο μέσα στις σελίδες του e-shop σας, είναι πιθανό να το εγκαταλείψει.
Δείξτε εδώ, ότι οι πελάτες στο e-shop είναι ικανοποιημένοι!
Δημιουργήστε περιοχή με Icon Boxes και αναφέρετε 3 σημαντικά σημεία που προσδιορίζουν το brand που εκπροσωπεί το e-shop σας.
Με τον τρόπο αυτό τίθενται ξεκάθαρα 3 λόγοι για να σας επιλέξει ο επισκέπτης για τις αγορές του.